Biznes Plan

Stomatologia jako zawód medyczny jest tak naprawdę powołaniem do świadczenia potrzebnej społeczeństwu opieki medycznej. Wskutek tego zarówno początkujący stomatolodzy, którzy dopiero co skończyli studia, jak i doświadczeni dentyści, higienistki i osoby zarządzające gabinetami często nie zwracają uwagi na biznesowe aspekty praktyki stomatologicznej lub posiadają niewielką wiedzę w tym zakresie.

Niwgdyś lekarze dentyści zajmowali się wyłącznie leczeniem pacjentów. W coraz bardziej złożonych warunkach funkcjonowania biznesowy aspekt stomatologii zyskał tak dużo na znaczeniu, że istnienie niektórych gabinetów może być od niego wręcz uzależnione.Innymi słowy, gabinet stomatologiczny, musi być zarządzany tak jak przedsiębiorstwo, aby możłiwe było świadczenie w nim opieki.

Chociaż nie znamy odpowiedzi na wszystkie pytania, a zaspokojenie potrzeb tak dynamicznego przedsiębiorstwa, jakim jest gabinet stomatologiczny, jest niemożliwe, to na niniejszej stronie zamieściliśmy materiały i źródła informacji, które mogą być pomocne w codziennej pracy, jak również w osiągnięciu jak najwyższego poziomu świadczonych usług.

W jaki sposób przyciągnąć pacjentów do nowego gabinetu stomatologicznego
Co robić, kiedy błąd został już popełniony
Przeprowadziłeś leczenie - czy pacjent zapłaci?
Obiecuj niewiele. Dawaj jak najwięcej
Siła marki