Wyszukaj
Dentyści rozumieją wartość kontynuacji nauki. Tym, czego często jednak nie dostrzegają jest fakt, że dalsza edukacja ma sens również dla członków zespołu ich praktyki… nie tylko w odniesieniu do umiejętności klinicznych, lecz także interpersonalnych i biznesowych. Stałe szkolenia zapewniające ciągły rozwój zespołu są kluczowe dla każdej praktyki.
Zarządzanie pacjentami, konstruowanie harmonogramów, prowadzenie finansów, a nawet odpowiadanie na telefony — wszystko to przyczynia się do sukcesu praktyki. Do Ciebie jako kierownika zespołu należy dopilnowanie, by członkowie Twojego zespołu byli odpowiednio przeszkoleni w tych i wielu innych dziedzinach, za które odpowiadają.
Jeśli Twój program szkoleń dla personelu został zaniedbany, jest szereg sposobów na to, by podnieść jego atrakcyjność dla członków zespołu i samej praktyki. Oto kilka sugestii do rozważenia:
Nieusystematyzowany, wyrywkowy plan szkoleń zdecydowanie nie spełnia już zadania na dzisiejszym trudnym rynku usług dentystycznych. Aby osiągać konsekwentne wyniki i rozwój w wymiarze biznesowym, Twoja praktyka powinna posiadać kompleksowy i prowadzony w sposób ciągły program szkoleń.
Autor
Zasób ten został dostarczony przez Levin Group, wiodącą firmę doradztwa stomatologicznego, która zapewnia dentystom innowacyjne systemy zarządzania i marketingu, skutkujące zwiększonymi rekomendacjami pacjentów, produkcją i rentownością, przy jednoczesnym obniżeniu stresu. Od roku 1985 dentyści korzystają z usług konsultingowych firmy Levin Group, aby rozwijać swoje praktyki.