Wyszukaj
Być może uważasz, że zwiększenie poziomu akceptacji Twoich usług dentystycznych zależy od tego, jak prezentujesz zabiegi, ale to tylko część drogi do sukcesu. Aby przejść na wyższy poziom produktywności w odniesieniu do poszczególnych pacjentów i całościowo, musisz szerzej podejść do tematu prezentacji — uwzględniając przygotowanie, samą prezentację i, w przypadku wielu pacjentów na dzisiejszym rynku, działania uzupełniające.
Tworzenie podstaw pod większą akceptację i produktywność
Tworzenie podstaw do skutecznej prezentacji może rozpocząć się miesiące — a może nawet lata — wcześniej i osiągnąć swój punkt kulminacyjny tuż przed wizytą pacjenta. Przygotowanie obejmuje:
Entuzjastyczna i pełna empatii prezentacja
Jeśli dobrze się przygotujesz, będziesz w stanie zaprezentować swoją propozycję bardzo przekonująco, w jasny sposób komunikując korzyści z punktu widzenia pacjenta oraz uprzedzając ewentualne zastrzeżenia. Okaż pozytywne nastawienie i silne zaangażowanie na rzecz zdrowia pacjenta, a znacznie zwiększysz prawdopodobieństwo akceptacji.
Systematycznie prowadź działania uzupełniające
Niestety w ostatnich latach coraz trudniej sfinalizować przyjęcie oferty przy pomocy tylko pojedynczej prezentacji. O ile pacjenci nie powiedzieli „nie”, daj im więcej sposobności do powiedzenia „tak”. Zadzwoń do nich osobiście w następnym tygodniu, aby dowiedzieć się, czy mają jakiekolwiek dodatkowe pytania na temat Twoich rekomendacji. Podnieś temat (nie naciskając) przy kolejnej wizycie w Twoim gabinecie i zachęć higienistę i innych członków zespołu, aby postąpili podobnie. Podtrzymuj kwestię w świadomości pacjentów, a w wielu przypadkach Twoje starania zostaną ostatecznie nagrodzone zaakceptowaniem zabiegu.Autor
Zasób ten został dostarczony przez Levin Group, wiodącą firmę doradztwa stomatologicznego, która zapewnia dentystom innowacyjne systemy zarządzania i marketingu, skutkujące zwiększonymi rekomendacjami pacjentów, produkcją i rentownością, przy jednoczesnym obniżeniu stresu. Od roku 1985 dentyści korzystają z usług konsultingowych firmy Levin Group, aby rozwijać swoje praktyki.