Zrób pozytywne wrażenie dzięki słowom kluczom

Zrób pozytywne wrażenie dzięki słowom kluczom

Prosta technika konwersacyjna, która pozwala każdemu — nawet najbardziej powściągliwej osobie — emanować energią, entuzjazmem i pozytywnymi emocjami. Stosowana przez dentystów i członków ich zespołów w interakcjach z pacjentami, ta niesamowita metoda daje fantastyczne rezultaty. Wyrazy napisane pochyłym drukiem w ostatnim zdaniu to „słowa klucze o nacechowaniu emocjonalnym”. Nauczenie się ich skutecznego stosowania podczas rozmowy z pacjentami ułatwi Tobie i Twojemu personelowi osiągnięcie wyznaczonych celów w zakresie skuteczności, niezależnie od tego, czy chodzi o wyższy odsetek akceptacji zabiegów, więcej poleceń ze strony pacjentów czy niższą liczbę niezrealizowanych wizyt.

Uwzględnij słowa klucze w skryptach.

Sporządzając skrypty będące mapami rozmów z pacjentami, zidentyfikuj sposobności do zastosowania słów nacechowanych emocjonalnie, tak aby generować pozytywne emocje, wzmacniać relacje i motywować pacjentów do skorzystania z Twoich rekomendacji. Zastąp zwyczajne przymiotniki słowami wywierającymi pozytywne wrażenie. Spotęguj korzyści płynące z zapewnianych przez Ciebie usług, używając nacechowanego emocjonalnie języka do ich opisu.

Przywyknij do stosowania słów kluczy o nacechowaniu emocjonalnym.

Jeśli Ty lub któryś z członków zespołu jest osobą łagodną, nielubiącą się wyróżniać lub rzeczową, używanie słów o silnym ładunku emocjonalnym może z początku wydawać się nieco przesadzone. Wraz ze swoim zespołem powinieneś/powinnaś powziąć postanowienie, aby jako grupa zacząć często stosować emocjonalne słowa klucze w celu wywierania wyraźnie pozytywnego wrażenia we wszystkich interakcjach między praktyką a pacjentami. Nie upłynie wiele czasu, zanim zacznie przychodzić Wam to naturalnie, a zaobserwowane pozytywne rezultaty jeszcze wzmocnią ten nawyk.

Podobnie jak w przypadku wszelkich skryptów daj poszczególnym osobom swobodę wyboru słów kluczy.

Technika skryptów zadziała najlepiej, gdy członkowie zespołu opanują tę koncepcję i ubiorą ją we własne słowa. Z tego samego powodu powinni używać słów nacechowanych emocjonalnie, z którymi czują się komfortowo. Jeśli nigdy nie określasz niczego jako bajeczne, znajdź alternatywę bardziej „w Twoim stylu”.

Nacechowane emocjonalnie słowa kluczowe sprawdzają się tak dobrze, ponieważ technika ta przemawia do ludzkiej natury. Jeśli w Tobie coś wywołuje pozytywne emocje, łatwiej będzie wzbudzić je u drugiej osoby. Motywowanie pacjentów odgrywa większą rolę niż kiedykolwiek wcześniej w kontekście odnoszenia sukcesu przez praktyki dentystyczne, a słowa klucze o silnym ładunku emocjonalnym to potężne narzędzia motywacji.

Autor

Autor

Zasób ten został dostarczony przez Levin Group, wiodącą firmę doradztwa stomatologicznego, która zapewnia dentystom innowacyjne systemy zarządzania i marketingu, skutkujące zwiększonymi rekomendacjami pacjentów, produkcją i rentownością, przy jednoczesnym obniżeniu stresu. Od roku 1985 dentyści korzystają z usług konsultingowych firmy Levin Group, aby rozwijać swoje praktyki.