Tworzenia skryptów

Komunikacja z pacjentami jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Tworzenie skryptów to jeden z najlepszych sposobów zarządzania doświadczeniami pacjentów. Używaj skryptów, aby mieć pewność, że każdy pacjent jest zadowolony
Obsługa Klienta
Jak obsługiwać klientów praktyki dentystycznej…

Niestety świadczenie znakomitych usług dentystycznych nie gwarantuje samo w sobie sukcesu praktyki, ponieważ pacjenci zazwyczaj myślą, że wszyscy dentyści mają porównywalną wiedzę ...
Problemy z Pacjentami
Skrypty do rozwiązywania problemów z pacjentami: 5-stopniowy proces

Pomiędzy Twoją praktyką a pacjentami na pewno mogą pojawić się jakieś nieporozumienia, nawet jeśli robisz, co w Twojej mocy, aby uniknąć takich sytuacji. Nie możesz całkiem wyelimi...
Telefony
Znaczenie skryptu telefonicznego we wstępnych rozmowach

Pomimo wszelkich niewiarygodnych postępów w dziedzinie technologii komunikacyjnej, zwykły telefon nadal służy jako główna linia kontaktu w praktykach dentystycznych. Większość rela...
Kluczowe Słowa Nacechowane Emocjonalnie
Zrób pozytywne wrażenie dzięki słowom kluczom

Prosta technika konwersacyjna, która pozwala każdemu — nawet najbardziej powściągliwej osobie — emanować energią, entuzjazmem i pozytywnymi emocjami. Wyrazy napisane pochyłym druki...
Powitanie Pacjentów
Skrypty dentystyczne: skrypt powitalny

Aby wyróżnić się pośród licznej konkurencji, Twoja praktyka musi ciągle zaskakiwać pacjentów. Skrypty dentystyczne mają moc wyniesienia obsługi klienta z poziomu standardowego na w...