3 sposoby udoskonalenia witryny Twojej praktyki dentystycznej

3 sposoby udoskonalenia witryny Twojej praktyki dentystycznej

Twoja strona internetowa jest publiczną wizytówką Twojej praktyki. Zanim potencjalni pacjenci pojawią się na wizycie, prawdopodobnie zechcą odwiedzić stronę internetową Twojej praktyki. Chcą przekonać się, kim jesteś… jakiego typu usługi oferujesz… i jak Twoja praktyka właściwie wygląda. Zastanowią się nad ustaleniem wizyty, jeśli i tylko jeśli spodoba im się to, co zobaczą na Twojej stronie.

Zatem pytanie brzmi: czy strona internetowa zrobi na odwiedzających na tyle duże wrażenie, że zdecydują się chwycić za telefon i umówić się na wizytę? Jeśli wahałeś/-aś się przy odpowiedzi „tak”, przedstawiamy Ci trzy rzeczy, które możesz zrobić, aby udoskonalić Twoją stronę:

1) Uaktualnij jej wygląd i zawartość

Internet ewoluuje w błyskawicznym tempie. Zaawansowany design sprzed pięciu lat obecnie wygląda jak przeżytek z odległej przeszłości. Mocno przestarzała witryna nie zainspiruje potencjalnych klientów do wykonania kolejnego kroku i skontaktowania się z Twoim gabinetem. Dokonaj szczegółowego przeglądu swojej strony internetowej. Spojrzyj na nią oczami potencjalnego pacjenta. Czy przekazuje właściwe informacje o Twojej praktyce? Czy nasuwa myśl: „Tak, tutaj będę się leczyć”? Jeśli nie, skup się wraz ze swoim dostawcą hostingu lub innym dostawcą usług nad przeprojektowaniem wyglądu i aktualizacją treści.

2) Zoptymalizuj ją

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (search engine optimization, SEO) pozwoli Twojej praktyce plasować się wyżej na liście wyników wyszukiwarek internetowych dla praktyk dentystycznych w Twojej okolicy. Dodatkowo zarejestrowanie swojej strony w lokalnych katalogach i na stronach z recenzjami, takich jak Yelp, Manta czy Google Maps, ułatwia potencjalnym klientom odnalezienie Twojej strony i poznanie Twojej praktyki.

3) Korzystaj z referencji

Nic bardziej nie przekonuje niż wypowiedzi własnych pacjentów, w których stwierdzają, że opieka, z którą spotkali się w Twojej praktyce stała na najwyższym poziomie. Aby zamieścić referencje, musisz uzyskać pozwolenie od pacjentów. Jednak jeśli są zadowoleni z usług Twojego gabinetu, wielu z przyjemnością poleci praktykę. Referencje na piśmie są wartościowe, jednak rekomendacja w postaci materiału wideo zrobi jeszcze lepsze wrażenie. Może to wykraczać poza Twoje możliwości lub budżet, ale warto się nad tym zastanowić.

Podsumowanie

Jednym z najlepszych narzędzi marketingowych pozostających do Twojej dyspozycji jest efektowna strona internetowa. W ten sposób wielu potencjalnych pacjentów dowie się o Twojej praktyce. Skorzystaj z zaprezentowanych trzech wskazówek udoskonalenia swojej obecności online i już teraz zacznij zyskiwać nowych pacjentów za pośrednictwem Internetu.

Autor

Autor

Zasób ten został dostarczony przez Levin Group, wiodącą firmę doradztwa stomatologicznego, która zapewnia dentystom innowacyjne systemy zarządzania i marketingu, skutkujące zwiększonymi rekomendacjami pacjentów, produkcją i rentownością, przy jednoczesnym obniżeniu stresu. Od roku 1985 dentyści korzystają z usług konsultingowych firmy Levin Group, aby rozwijać swoje praktyki.