Marketing

Nowi pacjenci prowadzą do zwiększenia liczby pacjentów. Dowiedz się, jak przyciągnąć nowych pacjentów do swojej praktyki, korzystając z różnych źródeł, w tym ze strony WWW, mediów społecznościowych, polecania przez innych i społeczności…

Marketing Społecznościowy

Postaw na marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy to długofalowe podejście do budowania relacji z ludźmi i organizacjami w Twojej okolicy, m.in. innymi właścicielami firm, liderami społeczności, grupami c...

Obsługa Klienta

Marketingowy potencjał obsługi klienta praktyki dentystycznej

Być może nie postrzegasz obsługi klienta w praktyce dentystycznej jako elementu Twojego programu marketingowego, ale tak należy ją traktować. Wyjątkowe traktowanie pacjentów — nie ...

Marketing Wewnętrzny

Podstawy marketingu wewnętrznego na rzecz pozyskiwania poleceń dentystycznych

W przypadku praktyk dentystycznych rozróżnienie pomiędzy marketingiem zewnętrznym i wewnętrznym to kluczowa sprawa. Marketing zewnętrzny obejmuje wychodzenie naprzeciw nowym potenc...

Media Społecznościowe

Skuteczne korzystanie z mediów społecznościowych przez praktyki dentystyczne

Udzielanie się w mediach społecznościowych jest aktualnie koniecznością dla większości praktyk dentystycznych. Szacuje się, że trzy czwarte konsumentów w Stanach Zjednoczonych spra...

Strona Internetowa

3 sposoby udoskonalenia witryny Twojej praktyki dentystycznej

Twoja strona internetowa jest publiczną wizytówką Twojej praktyki. Zanim potencjalni pacjenci pojawią się na wizycie, prawdopodobnie zechcą odwiedzić stronę internetową Twojej prak...
Narzędzie akceptacji plików cookie