Marketing

Nowi pacjenci prowadzą do zwiększenia liczby pacjentów. Dowiedz się, jak przyciągnąć nowych pacjentów do swojej praktyki, korzystając z różnych źródeł, w tym ze strony WWW, mediów społecznościowych, polecania przez innych i społeczności…
Marketing Społecznościowy
Postaw na marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy to długofalowe podejście do budowania relacji z ludźmi i organizacjami w Twojej okolicy, m.in. innymi właścicielami firm, liderami społeczności, grupami c...
Obsługa Klienta
Marketingowy potencjał obsługi klienta praktyki dentystycznej

Być może nie postrzegasz obsługi klienta w praktyce dentystycznej jako elementu Twojego programu marketingowego, ale tak należy ją traktować. Wyjątkowe traktowanie pacjentów — nie ...
Marketing Wewnętrzny
Podstawy marketingu wewnętrznego na rzecz pozyskiwania poleceń dentystycznych

W przypadku praktyk dentystycznych rozróżnienie pomiędzy marketingiem zewnętrznym i wewnętrznym to kluczowa sprawa. Marketing zewnętrzny obejmuje wychodzenie naprzeciw nowym potenc...
Media Społecznościowe
Skuteczne korzystanie z mediów społecznościowych przez praktyki dentystyczne

Udzielanie się w mediach społecznościowych jest aktualnie koniecznością dla większości praktyk dentystycznych. Szacuje się, że trzy czwarte konsumentów w Stanach Zjednoczonych spra...
Strona Internetowa
3 sposoby udoskonalenia witryny Twojej praktyki dentystycznej

Twoja strona internetowa jest publiczną wizytówką Twojej praktyki. Zanim potencjalni pacjenci pojawią się na wizycie, prawdopodobnie zechcą odwiedzić stronę internetową Twojej prak...