Wyszukaj
Przypadki odwołań w ostatniej chwili i niestawiania się pacjentów mogą zniweczyć Twoje najlepsze wysiłki podejmowane w celu zwiększenia produkcji, pozostawiając kłopotliwe luki w grafiku. Tego problemu nie da się całkowicie wyeliminować, podobnie jak w innych rodzajach działalności, jednak dzięki skrupulatności i właściwym systemom powinieneś/powinnaś być w stanie ograniczyć odsetek pacjentów, którzy nie przychodzą na wizytę do 1% lub mniej. Strategie promowania sumienności ze strony pacjentów w tym obszarze obejmują zarówno podkreślanie wartości wizyty z wyprzedzeniem, jak i inicjowanie „ponownego kształtowania postawy sumienności” pacjenta już po wizycie. Wszystkie techniki są warte wdrożenia, ale żadna nie może się równać z metodą potwierdzania pod względem bezpośredniości i skuteczności.
Czas na zrewidowanie sposobu potwierdzania przez Ciebie wizyt?
Jeśli nie aktualizowałeś/-aś swojego podejścia do potwierdzeń w ostatnich 2–3 latach, prawdopodobnie jest co poprawić. Technologie komunikacji szybko się zmieniają, a ludzie — w tym Twoi pacjenci — dostosowują się. Niektóre starsze techniki, takie jak pocztówki czy połączenia wykonywane ręcznie na telefony stacjonarne są nie tylko nieopłacalne, ale często nie są w stanie odpowiednio zaangażować pacjentów i należy z nich zrezygnować na rzecz innych metod. W obecnych czasach najlepsze opcje potwierdzania wizyt pacjentów obejmują:
Wzbogacając swój system potwierdzania o nowoczesne narzędzia tego typu, powinieneś/powinnaś być w stanie zredukować odsetek niezrealizowanych wizyt do 1% lub mniej. Pamiętaj jednak, że niechybnie będziesz zmuszony/-a powracać do tego tematu za każdym razem, gdy nowe technologie zyskają popularność.
Autor
Zasób ten został dostarczony przez Levin Group, wiodącą firmę doradztwa stomatologicznego, która zapewnia dentystom innowacyjne systemy zarządzania i marketingu, skutkujące zwiększonymi rekomendacjami pacjentów, produkcją i rentownością, przy jednoczesnym obniżeniu stresu. Od roku 1985 dentyści korzystają z usług konsultingowych firmy Levin Group, aby rozwijać swoje praktyki.