Wyszukaj
Ostatni krok na etapie kontaktu z nowym pacjentem jest, swoją drogą, również najważniejszy. Załóżmy, że recepcjonista zręcznie przeprowadził wstępną rozmowę z nowym pacjentem… Twój cały zespół pomógł wprowadzić nowego pacjenta do grona klientów praktyki w serdeczny i wzbudzający zaufanie sposób… Ty zaś wykonałeś/-aś świetną robotę jako stomatolog. Nawet w takiej sytuacji może nie udać się utrzymać nowego pacjenta, jeśli nie umówisz go na następną wizytę.
W czasach, gdy trudno o pacjentów nie możesz pozwolić sobie na utracenie tych nowo pozyskanych. Pomimo bardzo pozytywnego pierwszego wrażenia, musisz zapewnić sobie trwałość relacji. Oto, jak do tego podejść:
Zasady kontaktu z nowym pacjentem mają za zadanie wytworzyć trwałe i obustronnie korzystne relacje pomiędzy pacjentami a praktyką. Aby to osiągnąć, koniecznie zabezpiecz tę drugą wizytę, zanim pierwsza dobiegnie końca.
Autor
Zasób ten został dostarczony przez Levin Group, wiodącą firmę doradztwa stomatologicznego, która zapewnia dentystom innowacyjne systemy zarządzania i marketingu, skutkujące zwiększonymi rekomendacjami pacjentów, produkcją i rentownością, przy jednoczesnym obniżeniu stresu. Od roku 1985 dentyści korzystają z usług konsultingowych firmy Levin Group, aby rozwijać swoje praktyki.