Doświadczenia nowego pacjenta

Zachęcenie nowych pacjentów do wizyty to dopiero pierwszy krok. Gdy nowy pacjent pojawi się na pierwszej wizycie, Ty i Twój zespół musicie zrobić wszystko, aby chciał wrócić. Dowiedz się, jak…

Budowanie Relacji

Rozwijanie swojej działalności poprzez budowanie relacji dentysta-pacjent

W świecie biznesu wiele firm boryka się z problemem znalezienia sposobów na zbudowanie relacji z dotychczasowymi lub potencjalnymi klientami. Marketing relacji, jak nazywany jest t...

Kolejna Wizyta

Wizyta uzupełniająca: jak umówić na nią pacjenta

Ostatni krok na etapie kontaktu z nowym pacjentem jest, swoją drogą, również najważniejszy. Załóżmy, że recepcjonista zręcznie przeprowadził wstępną rozmowę z nowym pacjentem… Twój...

Pierwsza Wizyta

Pierwsza wizyta dentystyczna nowych pacjentów

W trakcie rozwijania relacji praktyka-pacjent pierwsza wizyta jest szczególnym wydarzeniem. Jeśli zostanie dobrze poprowadzona przez Ciebie i Twój personel, potwierdzi decyzję pacj...

Kompleksowy Przegląd

Nowy kompleksowy przegląd dentystyczny dla Twoich pacjentów

Kontakt z nowym pacjentem — w tym budująca relację pierwsza rozmowa telefoniczna oraz serdeczne powitanie w gabinecie — to ważne wydarzenie, w którym istotną rolę odgrywa wysoki po...

Pierwsza Rozmowa Telefoniczna

Szkolenie recepcjonisty praktyki dentystycznej pod kątem pierwszej rozmowy telefonicznej z nowym klientem

Ze wszystkich nieklinicznych funkcji w Twoim gabinecie odebranie pierwszego telefonu od potencjalnego klienta może mieć najbardziej kluczowe znaczenie. Twój recepcjonista — lub dow...
Zgoda na pliki cookie