Wyszukaj
Pomimo radykalnych postępów w dziedzinie stomatologii w ostatnich latach, uzależnione od doraźnej potrzeby leczenie pojedynczych zębów nadal stanowi 80% przypadków pacjentów dentystycznych. W pewnym stopniu podyktowane jest to brakiem zainteresowania ze strony pacjentów niektórymi zabiegami kosmetycznymi lub opcjonalnymi. Może to wynikać też z niechęci lub niemożności zapłacenia za procedury obejmujące wiele zębów lub inne kosztowniejsze zabiegi… szczególnie w przypadku pacjentów nieubezpieczonych. Jednak w znaczącej liczbie przypadków wina leży po stronie samych dentystów. Jeśli Twoi pacjenci są nieświadomi wielu kompleksowych usług dentystycznych, jakie Twoja praktyka zapewnia – w tym związanych z nimi korzyści – to jak mogą w większym stopniu skorzystać z Twojej oferty?
Rozwiązanie – korzystne zarówno dla Ciebie, jak i Twoich pacjentów – polega na zaznajomieniu ich z koncepcją opieki kompleksowej.
Kompleksowe podejście do opieki nad pacjentem
W oczach Twoich pacjentów, to Ty jesteś ekspertem stomatologii… autorytetem w dziedzinie pielęgnacji jamy ustnej. Jeśli będą potrzebować pomocy, zwrócą się właśnie do Ciebie, a jeśli poradzisz im wybór określonej terapii, Twoja rekomendacja będzie mieć swoją wagę. Zatem, jeśli jakiś zabieg może być korzystny dla pacjentów, czy nie powinieneś/powinnaś poinformować ich o nim? To podstawowa zasada kompleksowej opieki. Jej realizacja obejmuje następujące elementy:
Autor
Zasób ten został dostarczony przez Levin Group, wiodącą firmę doradztwa stomatologicznego, która zapewnia dentystom innowacyjne systemy zarządzania i marketingu, skutkujące zwiększonymi rekomendacjami pacjentów, produkcją i rentownością, przy jednoczesnym obniżeniu stresu. Od roku 1985 dentyści korzystają z usług konsultingowych firmy Levin Group, aby rozwijać swoje praktyki.